Buah Tangan Dari Batu Kurau

Assalamualaikum semua!!Alhamdullilah rezeki kami sekeluarga,semalam abang Kak Sue baru balik dari beraya di kampung siap bawak balik buah t...

Assalamualaikum semua!!Alhamdullilah rezeki kami sekeluarga,semalam abang Kak Sue baru balik dari beraya di kampung siap bawak balik buah tangan dari kampung Kak Sue Batu Kurau.Seikat besar petai dan beberapa biji durian.Sedapnya lah tengok,tak sabar dah nak makan.Petai pun elok-elok dan besar isinya,durian pun alhamdullilah walaupun dah tinggal buah hujung masih elok isinya.

Hari nie apa lagi Kak Sue masak la sambal udang petai dan pulut durian.Dari hari tu dok teringin nak makan pulut durian,akhirnya dapat juga merasa sebelum habis musim.Jemput singgah ye pada kawan-kawang yang nak rasa tu..hihihi

Jom Makan...

You Might Also Like

7 ulasan

  1. sedapnya sambal tu kakkkk!!!! petai tu feveret!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiraaaa..kita sama ye..petai is pebrettttt..hihihi

      Delete
  2. kak sedapnya.. dah lah dua² feberet saya!
    masak lagi, nak dtg makan ni.. heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah yang sambal petai tu antara menu makan2 kat umah akak nanti..ehehe

      Delete
  3. tetiba lapar tengok sambal petai huwaaaaa

    ReplyDelete
  4. dah lama tak makan pulut durian. makan dgn kuah santan & gula, perghh sedappp

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.