Jom Sihat Bersama Kak Sue Joging lagi..

Assalamualaikum,selamat pagi semua..hari nie Kak Sue pegi joging lagi..seronok pulak hari tu,berjoging temankan anak dara..Rasa badan sihat...

Assalamualaikum,selamat pagi semua..hari nie Kak Sue pegi joging lagi..seronok pulak hari tu,berjoging temankan anak dara..Rasa badan sihat je lepas joging..berpeluh sakan..Kadang seharian dalam rumah dok berkipas,berekon.. pun tak bagus jugak kan..sekali sekala kena beriadah kat luar rumah biar berpeluh sikit..Pepagi pun ramai jugak ibu-ibu sebaya Kak Sue yang datang sini,ada yang joging,ada yang senaman ringan,bermain badminton dan bawa anak-anak kecil bermain kat taman permainan kat situ..Kalau ada kawan-kawan yang berdekatan dengan Bandar Tasik Puteri,Rawang boleh lah join Kak Sue lain kali ye..Boleh kita joging sama-sama.. ehehe..


You Might Also Like

0 ulasan

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.