Terubat Rindu

Assalamualaikum semua,sejak dua menjak nie entri semua pasal rindu dan anak-anak Kak Sue.Macam anak Kak Sue sorang aja yang masuk asrama ...

Assalamualaikum semua,sejak dua menjak nie entri semua pasal rindu dan anak-anak Kak Sue.Macam anak Kak Sue sorang aja yang masuk asrama kan..ehehe,tapi tak kisah pun apa orang nak kata.Kak Sue nak kongsikan kat blog Kak Sue nanti kalau Kak Sue dah tak ada boleh la anak-anak Kak Sue baca sebagai kenangan..
Semalam Kak Sue terima gambar dari Ustaz Ishak kat asrama anak Kak Sue,punya la berbunga hati nie Allah aja yang tahu.Bila tengok je gambar depa Ya Allah menangis gembira Kak Sue,Abang Man dan Kakak.Terubat rasa rindu kat hati nie.Tengok anak-anak dalam keadaan baik dan gembira,kita pun rasa lega sangat
Ibu dan Abah harap Abang dan Adik tetapkan azam untuk buat dan menjadi yang lebih baik untuk diri sendiri dan berkhidmat untuk arah kebaikan bila dah keluar nanti.Ibu tak kisah pun apa pandangan orang terhadap keputusan Ibu dan Abah,yang penting pandangan Allah.Semoga anak-anak Ibu berjaya dalam pendidikan ilmu dunia dan akhirat.Sayang semua anak-anak Ibu hingga ke Jannah..aamin ya rab..


You Might Also Like

1 ulasan

  1. patut la status fb semua sedih2 je sejak kebelakangan ni kak.. hehehe .

    hebat anak kak sue. bukan semua orang mampu jadi ahli agama :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.